czwartek, 1 lutego 2018

Lech Wałęsa

Dzisiaj na moim blogu autografy od Lecha Wałęsy. Napisałam do Pana Prezydenta list, a odpowiedź dostałam po dwóch tygodniach. Zapomniałam dodać tektury, żeby zdjęcia się nie pogięły, na szczęście zrobił to pan Wałęsa 😂 Nie mamy we wszystkich sprawach jednakowych poglądów, jednak bez wątpienia jest moim autorytetem.


Lech Wałęsa (ur. 29 września 1943 w Popowie) – polski polityk i działacz związkowy. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej od 22 grudnia 1990 do 22 grudnia 1995. Czołowy opozycjonista w okresie PRL-u. Współzałożyciel i pierwszy przewodniczący NSZZ „Solidarność”. Laureat Pokojowej Nagrody Nobla (1983), przez tygodnik „Time” uznany za Człowieka Roku (1981) oraz za jednego ze 100 najważniejszych ludzi stulecia (1999).





3 komentarze:

  1. Gratulacje, dodałem do ulubionych blogów liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej,
    a dziś zapraszam do siebie na na nowy post:
    http://autografyjr.blogspot.com/2018/02/kazimierz-orzechowski.html
    Pozdrawiam, Kuba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    https://paulin10.blogspot.com/2018/11/163-robin-van-persie.html

    OdpowiedzUsuń